Cracking prices

SPAR, Словенија

Водечкиот малопродажен синџир во Словенија сакаше да ја зацврсти својата перцепција како бренд со поволни цени и на своите купувачи да им овозможи да учествуваат во креирањето на сторијата за брендот.

Решение

Oдлучивме Спар да го изместиме од рекламните блокови и да го на направиме составен дел на ТВ емисијата VIP Show. гледачите од публиката во секоја емисија учествуваа во забавната игра и на тој начин ги намалуваа цените на Спар производите.

Резултат

  • TВ програмата доби задоволни гледачи
  • Намалените цени резултираа со задоволни купувачи
  • ВИП цената стана синоним за поволно купување
  • Поголема побарувачка за ВИП намалените производи во однос на редовните акции
  • Продолжение на кампањата и во вториот дел од сезоната на VIP Show